PARTNERZY
Quantum_Qguar_logo_EPS_skalowalne.png
clip_group_logo.jpg
Zebra_Logo_K.png
axiimmo_logo_10lat_poziom_nowe.png
spacefactory.png
Consafe_Logistics_RGB_WEB_1401x205 (1).p
cargonexx_logo.jpg
PATRONI MEDIALNI
Europa-Property_logo-1.png
PSML Czarny.png
Warsaw_Business_Journal_Logo.png
eGospodarka_logo_A.jpg
Gospodarze wieczoru
Tomasz Kammel

Dziennikarz,

producent, scenarzysta i trener.

Autor i współtwórca cyklicznych audycji  dla  TVP. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności.

Jest Gospodarzem „The Voice of Poland” i „Pytania na Śniadanie” oraz kapitanem drużyny w „Kocham Cię Polsko”. Współzałożyciel firmy szkoleniowej Personal Reactor. Autor książki: „Jak występować publicznie… nie tylko w telewizji”.

Z powodzeniem tworzy kanał Kammel Czanel na YouTube (28 700 subskrybentów). Jego profil na Instagramie śledzi 13 000 obserwujących, zaś na Facebooku – 31 000. Rewelacyjny mówca i trener.

Adam Błuś

Wydawca, 

Eurologistics

 

Wydawca czasopism branżowych: Eurologistics, Truck&Business Polska, Logistyka Produkcji. Pomysłodawca Log24.pl, największego portalu branży TSL. Współtwórca wielu uznanych programów badawczych, w tym „Operatora Logistycznego Roku”. Jako organizator konferencji, od lat dostarcza bezcenną wiedzę menedżerom działającym w łańcuchu dostaw. Pasjonat wszystkiego co jest związane z logistyką i transportem, które przedłożył nad zostanie mistrzem świata w narciarstwie alpejskim. Prywatnie spełnia się w roli menedżera swojego syna, przyszłej gwiazdy tenisa ziemnego.

Piotr Szreter

Agencja badań rynkowych

Data Group Consulting

 

Proponując przed laty uczestnikom rynku usług logistycznych projekt rankingu najwyżej cenionych firm, ujawnił nie tylko naturę badacza, lecz także pasjonata sportu, respektującego szlachetność rywalizacji sportowej, uznającego tabele wyników sportowych za nieodzowne jej uporządkowanie. Projekt „ujęcia wyników firm logistycznych w tabele” został wtedy zaakceptowany, gdyż położył kres przyznawaniu nagród branżowych nie według jasnych reguł gry, lecz niesportowo „przy zielonym stoliku”. Ranking Operator Logistyczny Roku, oparty na schemacie badania satysfakcji klientów, przez lata okrzepł, co więcej pozostał jedynym branżowym projektem marketingowym o charakterze badawczym w Polsce. Żadna inna branża nie może się takim powtarzalnym przedsięwzięciem pochwalić. Dewiza życiowa: Warto robić to, co jest tego warte.